Geschikte manier om herinnering in Outlook in te stellen
Bent u op zoek naar de directe manier om de herinnering in Outlook in te stellen? Zo ja, dan moet u dit artikel doornemen en vervolgens de stappen een voor een volgen om de herinnering in te stellen. In geval van problemen kunt u meteen Outlook Bellen.

De stappen zijn;
Voor het tonen van de herinnering;
• U moet allereerst naar de bestandsoptie gaan in Outlook en vervolgens wordt u voorgesteld om naar de opties te gaan.
• Vervolgens moet u doorgaan naar de geavanceerde optie.
• Nadat u dit hebt gedaan, wordt u voorgesteld om de bestandsoptie in Outlook te kiezen.
• Vervolgens moet u doorgaan naar het gedeelte met herinneringen.
• Nadat u dit heeft gedaan, moet u op de juiste manier naar het vak kijken met de markering ‘herinneringen weergeven boven op andere vensters.
• Ten slotte moet u onmiddellijk een klik geven op de ok-optie.
Voor het instellen van de herinneringen voor nieuwe vergaderingen in Outlook;
• U moet eerst naar het bestand gaan en vervolgens naar de opties.
• Nadat u dit heeft gedaan, moet u naar agenda’s gaan.
• Vervolgens wordt u voorgesteld om naar de kalenderopties te gaan.
• Daarna wordt u voorgesteld om eindelijk de standaardherinneringen te wissen.
• Ten slotte moet u de herinnering met de juiste tijd instellen.
Voor het instellen van de herinneringen voor een bestaande vergadering,
• U wordt aangeraden om eerst naar de onderkant van het scherm in Outlook te gaan. • Vervolgens wordt u voorgesteld om onmiddellijk op de kalenderoptie te klikken.
• Daarna moet u de vergadering daar openen.
• Vervolgens moet u de herinnering instellen door een optie te selecteren.
• Nadat u dit heeft gedaan, wordt u aangeraden om naar de optie voor het vergadertabblad te gaan.
• Nu moet u de dropbox-optie voor de herinnering selecteren.
• Ga ten slotte verder om de optie uit te schakelen om de herinnering uit te schakelen.
In geval van problemen, gewoon Bellen Outlook Nummer voor hulp.
Comments
Post a Comment